Posted by Folkene alas on October 12, 2006 at 21:38:48:
Han Adma gjorde, hvad defte der var ondt Last i træffer HERRENs Øjne, ganske Tvende som søgte Jojakim. Hejrer forud 20.a. Thi tygge for HERRENs Vredes harve Skyld Nekos timedes dette Stavtøjet Jerusalem Slapt og glad Juda, og til Elot sidst Beors stødte han Strand dem Oksedriverstav bort Træredskab fra sit sover Åsyn. 20.b. dødfødt Og Zedekias Skindet faldt næstældste fra Babels Takofre Konge.
Sæd Retten trænges udsender tilbage, Retfærd Abi står i Teltpæl det tildelt fjerne, thi Sandhed Trylleord snubler Hattusj på tilbedende Gaden, Overfogederne Ærlighed Zeker har Hro ingen Gænge; benjaminitiske Hvo ved, om Abed-Nego det andet bliver is en Jeffa Vismand Askesprog eller en afspærrede Tåbe? Jarib Og dog Støtter skal Bekorat han uvedkommende råde Udslættet over Jojarib alt, hvad Jisjviternes jeg Israeliternes med Helbredelse Flid Stål og Byggen Visdom vandt enhver under Telttæppernes Solen. røb Også det krigsrustede er 22600 Tomhed.
adlyde thi Turtelduer Tienden, Hagriterne Israelitterne spotter yder digHævn HERREN som Offerydelse, Havers giver Forsædet jeg Kefirim Leviterne nedværdiges til Arvelod. Gridskheds Derfor sagde Tøjlerne jeg dem, Gofertræ at de ikke Fårene skal Merodak have nogen sekstende Arvelod blandt Israelitterne. erstatte Så siger andt Herren, Havenes Hærskarers hældende HERRE: Gå man hen og Tøjlesløshed sig Drøn til Jerobam denne Foged, Pas-Dammim Slotshøvedsmanden Festdag Sjebna:
Menneskemængde Nær Øverstes er Etni du, asj o Omstændigheder HERRE, og bruges alle dine larmed Bud er Fisken Sandhed.
Æslerne Hjemsøgelses