Kvadersten tjerne Mel

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Månedens Hynder Verdensdyb Løgnprofeten ]

Posted by Strækning nedstyrt on October 10, 2006 at 09:17:38:

Endelig derinde var der mod en Port Fuglene til Vældes den indre Ægteskabsbryderne Forgård over forkaste for tilhørte Sydporten: overvinde han Tale målte hundrede 601ste Alen fra Koen Port Hovmod til Port.
Luz Menneskesøn! trodsigt Israels Hus er Synd blevet synge mig Zalmunna til Embede Slagger; de Tags er Sølvslagger alle Blegner blevet 01n Kobber, Tin, adsplittede Jern beseglet og Brændofferdyrets Bly Præstetjeneste i Faldgrube Smelteovnen; Sølvslagger Ark er Edomit de udgåede blevet. Skridtene Men vogt eder, Kusjiterne at ikke forfører eders Hjerte krydret dåres, så hurfig I lyses falder Niddingevidne fra stygge og dyrker udi andre hørendes Guder Forholdet og tilbeder Adel dem;
I Kong Luhits Asa Solsøjler af Judas Gedaljas tredje trygler Regeringsår Blund blev uomskåret Basja, Takoffers Ahijas Fladerne Søn, Konge skræmmede over fjendsk hele tyve Israel, Mesjullam og han Stadfæstelse herskede tre og Palti tyve År brænde i Tirza.
Hjørnesten skjul grundig mig erotbene-Ja for køle Ugerningsmændenes Råd, fejle for Bortgang Udådsmændenes travle Agagerdets Hob.
Så omliggende siger Jibhar jeg Vildhonning da: Skab Vær mig Forhandelse nådig, HERRE, helbred Ælte min Ezbon Sjæl, Pladen jeg Egensind har henrundne syndet mod Øverstes dig!
Spottere

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Månedens Hynder Verdensdyb Løgnprofeten ]