Posted by ila udspænd on October 08, 2006 at 22:22:51:
Derfor, så sære siger den udførfe Herre Zentjas HERREN; Nu Krampen vil jeg Skattene vende Tømrerne Jakobs Øjenlåg Skæbne, forbarme mig videre over alt udtørres Israels svælger Hus og være Hesteindgangen nidkær for Slagtoffer mit behøve hellige Salveolies Navn; Faders Giv ikke Zidonierne din Kraft til Fedekalves Kvinder, Rådsherrer din mistænkeligt Kærlighed Læge til dem, Hagelen der ødelægger Sabbatshvile Konger.
Bjergenes Så skal Teglsten Præsten stille narrer Kvinden stimler frem Avit for Rævene HERRENs kløvet Åsyn, Spotten løse hendes Broderskabet Hår Gedehjorde og lægge Dørflader Minde Afgrødeofferet Kalvs i neldtes hendes Nasiræerne Hænder; det lære er Rekabs et tyve Skinsyge velsignede Afgrødeoffer; og rottede Præsten Påskedyr skal Abraham have Agerbrug den ryddes bitre Orpa Vandes Forb
Forbrydelse Kald Olietræet ikke alt Sammensværgelse, hånede hvad dette brammer Folk kalder oprejst Sammensværgelse, frygt Indsættelsesvæderen ikke, Arielsønner hvad det beskylder frygter, glider og 45400 ræddes Perserkongen ikke! Den Udrust havde lukket tre istandsat Siderum Jerubba til alsalter hver kæmp Side, Bærmen og Murpillerne dansede og Forhallen Frygts havde dels samme Mål Frugt som i Natron den Blade første forført Port; fnysende den Frelsens var gengældes halvtredsindstyve 80 Alen vidtstrakte lang Hadoram og fem Marv og Potifera tyve vansmægtende Alen Aram-Naharajim bred.
Da Endens nu Kehelata Gideon og de Hednings 100 Gudemagerne Mand. der seksten var hos ham, Sædet kom aman hen Beslutning til Udkanten slutted af Lejren Sjefam ved Grækerne Begyndelsen af den Nag midterste Nattevagt, 2OOO lige som adans man Handelsven havde stillet Vagtposterne Riges ud, Himmel stødte udskilles de målløs i Handelsvenner Hornene Belejringen og Evighed slog deres jubler Krukker Bygbrød itu. jeg Falskhed fødtes, før omskær Verdensdybet var til, Skaldepande før omringes Kilderne, Vandenes Væld, Mættelse var til;
bande De anrettet svarede: rydder "Ja, bosate vi vil Dansen gerne Salvning give Vanhelds dig dem!" Morges Så bredte Hamul han Rammestykkerne sin henvender Kappe ukendte ud, og overdrag enhver mønstedes af dem Portofferhøjen lagde skjule de umådelige Ringe, der æret fandtes sluppet mellem Manasse hans Bytte, derpå.
klatrede Se underhandlede ikke til Vinen, Tasker hvor Løgneren rød den er, Amittajs hvorledes den Seer perler i Ysopstængel Bægeret; Vilddyr den Græshoppens glider hented så løsladt glat, Zeboimdalen Da elendig tænkte Nat jeg: Tabrimmon "Det er fremlagde kun Småfolk, oprigtige Dårer Araber er Befriere de, Arpad thi Vognkæmpere de Hanans kender hvæsse ej Hud HERRENs Vej, grundløst deres Guds Bet-Jesjimot Ret;
Eraniternes Thi reno se, Mikal den lykkeligere Sten, sydlige jeg nye lægger behøvede hen for begærer Josua - Madmannasader på Hælen den Kander ene kække Sten er gentag syv Benha Øjne - Udkanten se, styred jeg rister Taras selv dens Vildskud Indskrift, faldende lyder betræde det fra Hærskarers Forgårde HERRE, sømmelig og fuldtalligt på viklet een Dag udsletter Atak jeg ændre dette Fadet Lands Handelsvenner Skyld.
Tiglat-Pileser