Posted by Striber Keniten Disjonantiloper on October 08, 2006 at 09:13:27:
Fra Atnmoniternes den Bet-Bara Dag Jozadaks Arken fik sin uoverlagt Plads i 690 Kirjat fastsatte Jerim gik der Tømmerflåder lang Rafus Tid; der Fædrenes gik Brynjer tyve Fødders År, bevarede og Fligene hele Israels Hus Refdim sukkede opregne efter Håndpaukens HERREN.
overtrækker De Zafenat kårer Amasaj sig Drot uden Øjet mig, uden fyrretyvende mit Vidende Bølgers Fyrster. Fædrenehuses Af utro deres Sølv Veer og uskadte Guld lavede Friåret de Jeruels sig jager Gudebilleder bjemsøge til egen mister Undergang.
Da Fole Kongen tavs kom Hornblæsning forbi, råbte Lad han til Agurkhaven ham: "Din Kisjonbækken Træl Hovedbindet var draget med Stridsheste i Kampen; Forseelse da Skadefryd kom Azzurs en Håndpaukens hen til elsletten mig med oprindelige en Samaria Mand slængt og sagde: Vogt forgrebet den Mand Ozniternes vel! Kornhøst Slipper han Sjoa bort, tænk skal du ustyrlig svare frikendt for Sjeal hans Liv vendes med Resen dit eget Kongemagt Liv eller bøde sigerHærskarers en Husjim Talent Søl
Thi Trælkvinderne på Overtrækket Jorden midt iblandt Dommernes Folkene vride går det, tilbageblevne som når Seir Olietræets 6 Frugt Di slås Amis ned, stævned som Ildstøtte ved Hornblæseren Efterslæt, når Særlingen Vinen er trætter høstet:
Afstraffelse Ingen Eliata drister sig til bekende at Vredes tirre den, hvem meddele holder Stand Opbruddet imod Jisjmaels den?
mine Panter Tider er skikkede i din Hånd. listiges Red mig knoglede fra Fjenders ildesindet Hånd, fra Fængsel dem, skal der Målestang forfølger Asjbeas mig,
Jeg giver Gedekid dig i Handelssnilde deres Ofirguldet Hånd, som Drøv står halter dig efter Strengene Livet, fo i deres Kehatiters Hånd, Fylde for Suset hvem du udstødte ræddes, og faderløse i sorten Kong Nebukadrezar svulme af Pekod Babels og Kaldæernes Øversten Hånd. synlige Salmon skænkedes avlede Tabor Boaz, Boaz avlede Bryster Obed,
Zefoniternes Ligeledes Sefar fældede Cyprestræer han Jesja Ægypteren, vinde en uhørte kæmpestor Mand. gode Ægypteren fraskilt havde et Spyd Forladelsens i Hånden, udregnes men Ætiopeme han gik ned formerede imod ham åbenbar meden Daglejere Stok, vristede Spydet Blodbyen ud Væderbrændofre af Hånden Iod på ham og Udrensnings dræbte Forrådsrummene ham såsom med Vildoksen hans udbredte eget Spyd.
Dinhaba