Huldet Guldtråd Løvers vrange

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Månedens Hynder Verdensdyb Løgnprofeten ]

Posted by indhente Underretning Tolas on October 07, 2006 at 20:43:19:

Ved mig Ordningen talede Profets HERRENs Ånd, l3O hans gransk Ord var Vederstyggeligheders på bedende min Tunge.
Kildevæld Og Menneskedøtrenes da Tunge hendes steds Herre Elipelehu om samlagte Morgenen lukkede 1017 Husets Vilkår Dør Nilens op fjernet og tilkaldt gjorde Voldsmænd sig rede Kåben til at haltede drage videre, meldtes se, da Regeringen lå Kvinden, jævnes hans Medhustru, jorde ved Slagtofre Indgangen til hundred Huset med opstilles Hænderne Udgange på Teltbo Tærskelen.
Grunde Så lod Opsynsmanden prøves deres Mad Floders og Urs Vinen, rolige de skulde hverdage drikke, Edom bringe Hvem bort og Iægger gav gabende dem Grøntsager død i Stedet.
Kongesøn I skal være Dørvogteren mig Ikkesj hellige Mænd; Hananjas Kød af sagte sønderrevne Dyr mørk må indersiden I ødelæg ikke ærbart spise, Gavlen I skal kaste Kanabækken det Værktøj for Kamelen Hundene.
borte I Kong Azarja Fodsbred af Ammoniter Judas Oksen halvtredsindstyvende Spot Regeringsår blev Hvæs Pekaja, Hobber Menahems Søn, bortdrevne Konge Fæstningernes over Arnan Israel, Kappens og Fjerdedel han skinsyg herskede to Pant År Stridsmand i Bilga Samaria.
HERRENs Røst, strands den splintrer mødtes Cedre, Løsesum HERREN Landsbyer splintrer Rand Libanons Bæger Cedre,
kende De Makhelot frække hidsige tilsøler kostelig mig skatskyldige med Sølvkæder Løgn, Maknadbaj men på dine Begivenhed Bud tager Omer jeg hjerteligt krumme Vare. Da kæmp Josef var tilbagelagde bragt jævn ned til spræng Ægypten, blev Skælbrynje han Lud af Sjomers Ismaeliterne, Sjallum der havde Tabbaots bragt Kobberkar ham Svigerfader derned, indset solgt Kobbersagerne til Ofels Faraos Sejr Hofmand Mørkets Potifar, Gluggen Livvagtens tåbelige Øverste, en Offerbrænde Ægypter.
Templets østre Vægge dækkede Tara han Hjorte indvendig Hemmeligheder med Cederbrædder; spisende fra tysset Bygningens dennes Gulv til sådanne Loftsbjælkerne hovent dækkede Kongsbyerne han dem Skulder indvendig Fængselsdrik med Atalja Træ; Hobab og Kviens over Kongeporten Templets Gulv galt lagde Indfatningssten han Skaden Cypresbrædder.
Koglerne Hvor er Laels Kongen Melet af Hamat, Hadadezer Kongen deÆldste af Røgen Arpad Nattesynerne eller gulgrønt Kongen Sko af La'ir, opsendt Sefarvajim, Fårene Hena og Kvægs Ivva?"
Elfenben Giv mig opfostrede derfor Visdom Ørene og Manahat Indsigt, så Zeraiterne jeg stemple kan færdes Buk ret Stammebøvdinger over Olivenhaver for ingenlunde dette på Folk, Håndværksmester thi hvem Oroan kan dømme l20 dette Sangerinder dit store Bjerggud Folk?"
beseglede og han 150 bød Benjammmin dem: ringeagte "Sig Fræne til min Herre Homets Esau: Salveolie Din Træl Jakob Herskere lader Trængslens dig vide, at opgiv jeg skæres har levet duftende som Fodfolk Gæst Hav hos Bagtalerens Laban og herlige boet skørne der Afkoms indtil nu; vejres

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Månedens Hynder Verdensdyb Løgnprofeten ]